-
Jak si Gastrobota spustím ve svém podniku?
O spuštění Gastrobota se postaráme za vás. Během března dostanete do e-mailu, se zprávou o spuštění, i 1. díl seriálu, kde Gastrobota blíže představíme. -
Jsem malá provozovna s menším objemem objednávek. Je pro mě Gastrobot vhodný?
Ano. Gastrobot pomůže téměř všem gastropodnikům bez ohledu na velikost a počet objednávek. -
Kde všude mi Gastrobot pomáhá?
Cross-selling můžete použít při přidání produktu do košíku, přímo v košíku a také v Terminálu. Up-selling funguje při přidání produktu do košíku a v Terminálu. -
Lze změnit parametry segmentů a štítků?
Bohužel, parametry segmentů a štítků měnit nelze. -
Podle čeho Gastrobot vyhodnocuje, co má v cross-sellingu a up-sellingu nabízet?
Gastrobot funguje na principu strojového učení. Čím více dat uloží, tím jsou jeho výstupy přesnější. Proto nabízí ty produkty a přísady, které si zákazníci často objednávají a zároveň jsou pro vaši restauraci nejvýhodnější. -
Můžu si nastavit, kde a jak chci Gastrobota používat?
Gastrobota máte automaticky zapnutého všude tam, kde umí pracovat. Pokud ho přece jenom někde nechce používat, kontaktujte naši podporu. -
Kde najdu data, která Gastrobot vyhodnotil?
Data najdete ve svém CMS. Přímo na dashboardu uvidíte stručný přehled. Z něj se ale můžete prokliknout na podrobnější statistiky. -
Co znamená měsíční rozpočet na cross-selling a up-selling, reaktivaci a slevové vouchery a jejich maximální výše?
Toto je funkcionalita, na které pracujeme. Díky Gastrobotovi tak můžete automatizovat PPC kampaně a SMS a emailového marketing. V budoucnu si budete moci nastavit, kolik peněz celkem chcete měsíčně poslat zákazníkům ve slevách a voucherech, apod. Až budeme mít nachystáno, budete první, kdo se o tom dozví.