Úvod > FAQ > Gastrobot

Gastrobot

  1. Jak si Gastrobota spustím ve svém podniku?
    O spuštění Gastrobota se postaráme za vás. Během března dostanete do e-mailu, se zprávou o spuštění, i 1. díl seriálu, kde Gastrobota blíže představíme.

  2. Jsem malá provozovna s menším objemem objednávek. Je pro mě Gastrobot vhodný?
    Ano. Gastrobot pomůže téměř všem gastropodnikům bez ohledu na velikost a počet objednávek.

  3. Kde všude mi Gastrobot pomáhá?
    Cross-selling můžete použít při přidání produktu do košíku, přímo v košíku a také v Terminálu. Up-selling funguje při přidání produktu do košíku a v Terminálu.

  4. Lze změnit parametry segmentů a štítků?
    Bohužel, parametry segmentů a štítků měnit nelze. 

  5. Podle čeho Gastrobot vyhodnocuje, co má v cross-sellingu a up-sellingu nabízet?
    Gastrobot funguje na principu strojového učení. Čím více dat uloží, tím jsou jeho výstupy přesnější. Proto nabízí ty produkty a přísady, které si zákazníci často objednávají a zároveň jsou pro vaši restauraci nejvýhodnější.

  6. Můžu si nastavit, kde a jak chci Gastrobota používat?
    Gastrobota máte automaticky zapnutého všude tam, kde umí pracovat. Pokud ho přece jenom někde nechce používat, kontaktujte naši podporu. 

  7. Kde najdu data, která Gastrobot vyhodnotil?
    Data najdete ve svém CMS. Přímo na dashboardu uvidíte stručný přehled. Z něj se ale můžete prokliknout na podrobnější statistiky.

  8. Co znamená měsíční rozpočet na cross-selling a up-selling, reaktivaci a slevové vouchery a jejich maximální výše?
    Toto je funkcionalita, na které pracujeme. Díky Gastrobotovi tak můžete automatizovat PPC kampaně a SMS a emailového marketing. V budoucnu si budete moci nastavit, kolik peněz celkem chcete měsíčně poslat zákazníkům ve slevách a voucherech, apod. Až budeme mít nachystáno, budete první, kdo se o tom dozví.