Úvod > Driver > Používání aplikace Adaptee Driver

Používání aplikace Adaptee Driver

Nastavení Adaptee Driver v CMS

1. Nejprve je potřeba vytvořit a nastavit řidiče a auta v CMS-> Aplikace-> Driver.
2. V sekci Řidiči vytvoříte řidičům vlastní profil: Řidiči-> Vložit řidiče-> Jméno a Příjmení, PIN. Takto následně každého řidiče jednoduše identifikujete.



3. V sekci Auta vytvoříte auta, která se používají jako rozvozová. Díky tomu je možné sledovat počet km, které auto ujelo. Auta-> Vložit auto-> Název auta.

Přihlášení do Aplikace Adaptee Driver

1. Aplikaci Adaptee Driver můžete stahovat https://www.adapteegastro.cz nebo přes Google Play. Pro správné fungování doporučujeme používat na zařízeních s Android 7 a vyšší.
2. Nejprve je potřeba se do aplikace přihlásit. Login je stejný jako ten, který používáte do aplikace Terminál. Tím se identifikuje konkrétní restaurace.



3. Výrazně doporučujeme umožnit aplikaci přistupovat k poloze zařízení. Díky tomu mohou odcházet automatické SMS zákazníkovi, že je řidič za rohem. Zároveň se budou řidiči počítat ujeté kilometry a jeho pohyb můžete sledovat na mapě v Terminálu.



4. Použijte PIN, který jste přidělili konkrétnímu řidiči a vyberte auto.



5. V Terminálu nyní vidíte přihlášené řidiče. Doporučujeme, aby se po každé směně řidič z aplikace odhlásil.


Jak začít rozvážet?

1. V aplikaci vidíte, zda jsou nebo nejsou nové objednávky na rozvoz.



2. Ve chvíli, kdy přijde objednávka do Terminálu a dostane se do stavu „V přípravě”, uvidí ji i řidič v aplikaci.

     

3. Zaškrtnutím objednávky si řidič vybere, které aktuálně poveze. Pomocí přetažení může změnit jejich pořadí a „Zahájí rozvoz”.



4. Tím se objednávky dostanou do aktuálního rozvozu. Nabízí se podle pořadí, které jim řidič určil.
4.1 Po kliknutí na objednávku se zobrazí její detail.



4.2 Přímo v aplikaci může řidič spustit navigaci nebo zavolat zákazníkovi. Odpadá tak nutnost hledat jeho číslo na bonu. Pokud máte zapnuté SMS, cca 500 metrů před cílem odejde automaticky zákazníkovi SMS, že už je jídlo za rohem.



4.3 Pokud zákazníka nezastihnete, je možné ji odložit na později nebo ji označit jako nedoručenou.



4.4 Zároveň lze i jednoduše změnit typ platby. Návod najdete tady.
4.5 Pokud zákazník objednávku převezme, řidič ji označí jako doručenou.
5. Do aktuálně doručovaných se přesune následující objednávka. Zároveň lze do probíhajícího rozvozu přidat i další objednávky. Návod jsme sepsali sem.
6. V historii rozvozu můžete zobrazit objednávky, které byly doručené, ale i nedoručené.



7. Nedoručenou objednávku, kterou následně řidič úspěšně doručil, lze „Nastavit jako doručenou".

 

Na konci dne tak můžete sledovat, kolik řidič ujel s autem km a kolik má předat peněz obsluze.