Úvod > Caller > Aplikace Adaptee Caller

Aplikace Adaptee Caller

Aplikace Adaptee Caller  je skvělým pomocníkem pro restaurace, které řeší telefonické objednávky. Díky propojení s aplikací Terminál je identifikace zákazníka rychlejší a obsluze ušetří čas při zadávání údajů.

Přihlášení do aplikace Adaptee Caller

1. Aplikaci Adaptee Caller můžete stahovat na stránkách Adaptee Gastro. Pro správné fungování doporučujeme používat na zařízeních s Android 7 a vyšší.

2. Při prvním spuštění je třeba aplikaci Adaptee Caller nastavit jako výchozí k telefonování. Zároveň je potřeba povolit aplikaci spravovat hovory.

3. Prozatím jsou uložené kontakty vidět jen jako telefonní čísla. Aby se zobrazila jména, klikněte do kontaktů a povolte aplikaci přístup k nim. Pokud se vrátíte do historie volání, uvidíte u uložených kontaktů jména.

4. Aby se správně načetla historie volání, aplikace zavřete a otevřete.

5. Přihlaste se do aplikace. Login je stejný jako do aplikace Terminál.

6. V této chvíli máte aplikaci Caller propojenou s aplikací Terminál.

 

Jak to funguje?

1. Zákazník volá do restaurace. Obsluha vidí volání v telefonu a zároveň i Terminálu. Pokud už u vás někdy v minulosti zákazník objednal, zobrazí se v Terminálu jeho jméno. Překvapte zákazníka a oslovte ho jménem :) . Výhodou propojení Terminálu a aplikace Caller je jednoduché přenesení dat.

 

2. Obsluha přijme hovor a v Terminálu klikne na tlačítko „Vytvořit objednávku". Dále postupuje jako u klasické telefonické objednávky.

3. Po vytvoření objednávky v telefonu klasicky ukončí hovor.

4. Pokud během hovoru se zákazníkem volá další zákazník, zobrazí se v aplikaci zmeškaný hovor.

 

Upozornění:

1. Pokud máte v telefonu dvě SIM, nastavte si jednu jako hlavní. V opačném případě nepůjde z aplikace telefonovat.

2. Bez přihlášení v aplikaci nebude Caller správně spolupracovat s Terminálem.

3. Povolení se mohou lišit v závislosti na výši Android.

4. V telefonu je potřeba mít funkci Google Services.

5. Je jasné, že volání musí být spolehlivé. Pokud i přesto nebude z nějakého důvodu aplikace 100%, začněte používat svoji původní volací aplikaci a uložte ji jako výchozí.

6. Některé typy telefonů nedovolují (kvůli úspoře energie) mít zapnutá data a zároveň telefonovat. Doporučujeme mít tedy telefon s Callerem připojený na wi-fi.