Úvod > Terminál > Telefonická objednávka

Telefonická objednávka

V Adaptee Gastro můžete jednoduše evidovat nejen objednávky online, ale také ty po telefonu.

Nastavení Telefonické objednávky

Nastavení provedete přímo v Terminálu -> Nastavení -> Nastavení telefonických objednávek -> klikněte na „Po vytvoření objednávku zařadit" a vyberte variantu stavu.

Vytvoření Telefonické objednávky

1. Pokud chcete do systému zadat telefonickou objednávku, klikněte v Terminálu v pravém menu na tlačítko „Tel. objednávka”.


 

2. V levé části obrazovky zobrazíte rubriky s produkty, které lze objednat. Vyberte rubriku a produkt, který chce zákazník objednat. Pokud má produkt více variant, nebo se k produktu nabízejí povinné přísady navíc, zobrazí se možnosti ve vyskakovacím okně. 
 


3. V pravé části najdete informaci o zákazníkovi a jeho objednávce. Do košíku se přidávají produkty včetně obalovin, které máte k danému produktu nastavené. Zároveň můžete upravovat množství, přísady, případně mazat položky.


4. Vyberte typ doručení a platby.  Zobrazí se nabídka dle nastavení CMS.

5. Po kliknutí do pole „Zákazník" se zobrazí nové okno. Vyplňte jeho telefon (povinné pole), jméno (nepovinné pole), v případě rozvozu i adresu (povinné pole). zároveň zde můžete přidat poznámku.

5.1 Pokud se telefonní číslo shoduje s některým z uložených (tj. objednávka na toto telefonní číslo už v systému existuje), Terminál navrhne zákazníka. Když vyberete některého z nabídnutých, automaticky se zobrazí jméno a adresa z poslední objednávky a kompletní minulá objednávka. Chce-li zákazník přidat i produkty z minulé objednávky, lze to udělat přes tlačítko „Do košíku". Neznamená to ale, že se přepíše již rozpracovaná objednávka.
 


5.2 Pokud systém zákazníka nezná, je nutné povinná pole vyplnit ručně. Po zadání adresy obsluha ihned vidí, do jaké zóny rozvozu zákazník objednává.

5.3 Jestli systém napoví nesprávného zákazníka, můžete údaje rychle vymazat pomocí tlačítka „Vyhledat nového zákazníka".

6. Informace o zákazníkovi se k objednávce přidají pomocí tlačítka „Uložit".

7. Vyplňte čas doručení.

8. Objednávku odešlete pomocí tlačítka „Potvrdit objednávku".
 


9. Kliknutím na oranžové kolečko zobrazíte rychlé akce, které můžete s objednávkou udělat (Vyprázdnit košík, Smazat objednávku, Přidat poznámku a změnit zařazení procesu objednávky dle nastavení).

10. Objednávka se automaticky dostane do stavu „V přípravě" nebo „Nové".

 

FAQ

1. Co se stane, pokud omylem vyskočím z objednávky? Musím začít znovu? Ne, objednávka stále zůstává rozpracovaná, dokud ji nepotvrdíte, nesmažete nebo nevyprázdníte košík.

2. Lze v uzávěrce zobrazit i produkty, které se za dané období prodaly? Ano, nově můžete v CMS tuto možnost spustit. Objednávky-> Nastavení-> Další nastavení-> Tisknout prodané produkty.