Novinka v terminálu sleduje celý proces objednávky od přijetí, až po její doručení. Zároveň jsme zapracovali na větším propojení návazných aplikací. Lépe tedy s objednávkami pracuje aplikace Driver a nově i Digibon.
1. Sledujeme celý proces objednávky. Nekončí tedy v okamžiku potvrzení zákazníkovi, ale až po jejím doručení.
Nově máme proces rozdělený na objednávky “Nové”, “V přípravě” a “Archiv.”
Do stavu “Nové” chodí objednávky v případě, že máte nastaveno “Automaticky přijímat objednávky” nebo přijímáte objednávky ručně. Pokud máte nastaveno “Automaticky přijímat objednávky” a zároveň “Automaticky objednávky zařadit do přípravy a automatický tisk”, objednávky se dostanou až do stavu “V přípravě.” Po doručení objednávky přejde do stavu “Archiv.”
Vaše aktuální nastavení zjistíte v CMS-> po kliknutí vpravo na svůj alias-> Nastavení Gastro-> záložka Nastavení aplikace.
2. V okamžiku, kdy si řidič přiřadí objednávku do svého rozvozu, je v terminálu ve stavu “Doručovaná.”
Obsluha v terminálu vidí, který konkrétní řidič objednávku veze. Toto lze zobrazit přímo u objednávky, ale také na mapě.
3. Aby bylo možné dokončit celý proces, je potřeba objednávku označit jako “Doručenou” nebo “Nedoručenou”.
Toto může udělat řidič přímo po doručení v aplikaci Driver. Pokud aplikaci nepoužívá, může stav změnit obsluha v terminálu. Obě akce se následně promítnou i do uzávěrky terminálu.
4. Z terminálu a v Driverovi jde změnit způsob platby objednávky.
Pokud se při převzetí objednávky zákazník rozhodne platit jinak, než uvedl, je možné platbu operativně změnit.
4.1.1. V terminálu v detailu objednávky klikněte na tři tečky a zvolte “Změnit způsob dopravy”.
4.1.2. Zobrazí se nabídka dostupných typů plateb k dané dopravě.
4.2.1. Obdobně lze změnit i typ platby přímo v Driverovi. Přes tři tečky u objednávky se zobrazí možnost na změnu typu platby.
4.1.2. Zobrazí se nabídka dostupných typů plateb k dané dopravě.
5. Automatické doručení objednávky jednu až dvanáct hodin po požadovaném času doručení.
Pokud chtěl zákazník objednávku na 11:00, objednávka dle nastavení automaticky změní stav na “Doručeno.” Je to proto, aby se nestávalo, že objednávka zůstane nedoručena a celý proces nedošel až do konce. Uděláte-li v Terminálu uzávěrku před automatickým doručením objednávky, systém vás upozorní na to, že do uzávěrky nebudou zahrnuty objednávky, které nebyly doručeny. Můžete se tedy vrátit, a objednávky označit jako doručené.
Objednávky stornované nebo označené jako nedoručené se do stavu automatického doručení nedostanou. V tomto stavu zůstávají.
|
|