Úvod > Terminál > Kompenzace objednávky

Kompenzace objednávky

Čas od času je potřeba nějakou objednávku stornovat a zákazníkovi vrátit peníze. Nebo vyřešit náhradu například formou kreditů, voucheru nebo promo kódu. Pokud používáte naši platební bránu, můžete nově v Archivu Terminálu objednávku stornovat pomocí funkce Stornovat a následně její refundaci vyřešit přímo v CMS.

1. V Archivu Terminálu klikněte na tři tečky a dejte Stornovat objednávku. Systém vás upozorní na to, že je objednávka placená kartou a její kompenzace je potřeba vyřešit i v CMS.

 


2. V seznamu objednávek najděte tu, u které je potřeba vyřešit refundaci. Pokud je u ní červený křížek, ještě jste náhradu nevyřešili.

2.1 Pokud už jste provedli uzávěrku, objednávku stornujte přímo v CMS.

3. Po rozkliknutí jejího detailu uvidíte dvě možnosti, jak refundaci vyřešit:


3.1 Vrátit peníze: Zákazníkovi se vrátí peníze automaticky na účet, ze kterého objednávku platil. Stačí kliknout a o nic dalšího už se nemusíte starat.

3.2 Jiná forma kompenzace: Pokud se domluvíte se zákazníkem, můžete mu prostředky vrátit formou voucheru, kreditů nebo promo kódu.

4. V přehledu objednávek máte u této konkrétní objednávky zelenou fajfku. To znamená, že už je kompenzace vyřešena.


POZOR: Termín vrácení platby na účet zákazníkovi závisí na podmínkách konkrétní banky.