Úvod > Terminál > miniPOS: pokladní systém Adaptee Gastro

miniPOS: pokladní systém Adaptee Gastro

Adaptee Gastro lze používat také jako miniPOS. Využijete ji ve chvíli, kdy chcete evidovat prodej tzv. z ulice.

Nastavení pokladny

V Terminálu můžete nastavit:
1. Do jakého stavu se objednávka po vytvoření dostane Nastavení-> Nastavení pokladny-> Po vytvoření objednávku zařadit a vyberte požadované (Do přípravy/ Do archivu).
2. Výchozí typ doručení Nastavení-> Nastavení pokladny-> Výchozí typ doručení a vyberte požadované (Na místě/ Osobní odběr).
3. Zda se má zobrazovat kalkulačka, pokud zákazník platí v hotovosti Nastavení-> Nastavení pokladny-> Zobrazit kalkulačku při platbě v hotovosti.

Vytvoření objednávky

  1. Objednávku v miniPOS začnete kliknutím na tlačítko „Pokladna” v pravém menu Terminálu.


     

  2. V levé části obrazovky zobrazíte rubriky s produkty, které lze objednat.


     

  3. V pravé části najdete informace o nákupním košíku.

  4. Vyberte rubriku, například Burgery a produkt, který chce zákazník objednat. Pokud má produkt více variant nebo povinné přísady k doobjednání, možnosti se zobrazí ve vyskakovací okně. Pokud chcete upravit množství nebo přidat nepovinné přísady, můžete to udělat v košíku.

  5. V pravé části se produkty přidávají do košíku. Oproti telefonické objednávce je však potřeba ručně přidat obaloviny! Zároveň v něm můžete upravovat počty, přísady, případně smazat položku.


     

  6.  Vyberte typ doručení a platby

  7. Potvrzení objednávky probíhá dle nastavení dvěma způsoby dle nastavení:
    7.1 Objednávku potvrdíte tlačítkem „Potvrdit a označit jako doručená”. Tím pádem se automaticky dostane do Archivu a již s ní není potřeba nic dělat. To můžete zkontrolovat ve Správě objednávek.



    7.2 Objednávku potvrdíte tlačítkem „Potvrdit a začít připravovat”. Tím pádem se automaticky dostane do stavu „V přípravě”. Opět můžete zkontrolovat ve Správě objednávek.


     

  8. Kliknutím na oranžové kolečko zobrazíte rychlé akce, které můžete s objednávkou udělat (a začít připravovat/ a označit jako doručené, Vyprázdnit košík, Smazat objednávku nebo Přidat poznámku).
     

     

  9. A aby to měla obsluha co nejjednodušší, funguje i kalkulačka. Ihned tedy uvidí, kolik má zákazníkovi vrátit.