Úvod
>
FAQ
>
Web a CMS (admin)
Web a CMS (admin)
Terminál nepřijímá objednávky
Na vině může být několik možností. 1. Výpadek internetové sítě na vaší straně. ...
více
Používáme napojení na Dotykačku a zmizely nám produkty na webu.
Produkty na webu zmizí ve většině případů proto, že jste zřejmě přidali do nabíd...
více
Potřebuji rychle vypnout online objednávky
Pozastavení objednávání můžete provést 2 způsoby: 1. v CMS -> Terminál ->...
více
Potřebovali bychom vypnout některé typy plateb a dopravy
V modulu “Objednávky -> Nastavení -> Způsoby platby (Způsob dopravy)" vybe...
více
Změna tapety, stylu a barvy písma
Ve vašem administrátorském "Nastavení Gastro" vyberte záložku "Režim zobrazení"....
více
Založil jsem si novou rubriku, ale na webu ji nevidím.
1. Rubrika se zobrazí na webu až v okamžiku, kdy je do ní vložen první produkt. ...
více
Nastavení zobrazování fotek u produktů
Jestliže byste rádi zobrazovali u vašich jídel i jejich fotky, nastavte si v "Na...
více
Vložení fotky k produktu
Obrázky je potřeba nejdřív nahrát. Rozměr nahrávaných fotek by měl být minimálně...
více
Jaká má být velikost a formát fotek, které chci nahrát k produktům?
Doporučené minimální rozměry obrázků jsou 600 x 400 px, poměr stran 3:2. Ideální...
více
Zákazníkovi se nevytvořil kreditový účet, mám ho založit ručně?
Kreditový účet se založí zákazníkovi automaticky do 48 hodin po vytvoření objedn...
více
Je možné nabídnout zákazníkům platbu kartou online?
Ano, do Adaptee systému je možné implementovat platební bránu, pomocí které moho...
více
Jak je možné, že je objednávka zaplacena online kartou a zároveň stornována?
Objednávka s tímto stavem se stane v případě, že si zákazník otevře platební brá...
více
Je možné nastavit minimální výši objednávky na rozvoz?
Ano, toto nastavení provedete v modulu “Zóny rozvozu”. U každé zóny si můžete na...
více
Je možné měřit FB pixely a co všechno měří?
Ano je to možné. Stačí nám dodat číselný kód Vašeho FB pixelu. Aktuálně jsou zaz...
více
Chtěli bych mít na webu odkaz na domovskou webovou stránku, facebook a instagram, kde si to můžu nastavit?
Odkazy na web a sociální sítě si můžete nastavit v levém horním rohu v “Nastaven...
více
Jaké je správné nastavení doménových záznamů?
Správné nastavení CNAME záznamů ve vaší doméně včetně jejich generátoru najdete ...
více
Generátor objednávacího tlačítka na váš web
Na adrese https://www.adapteegastro.cz/tlacitko najdete generátor zdrojového kód...
více
Chtěl bych upravit text na objednávkovém webu a v e-mailech, jak mám postupovat?
Zašlete nám původní text a znění nového na e-mail: podpora@adaptee.cz. My Vám po...
více
Přihlášení
Moje tikety
Vytvořit tiket
Nejoblíbenější články
Terminál nepřijímá objednávky
Chtěli bych mít na webu odkaz na domovskou webovou stránku, facebook a instagram, kde si to můžu nastavit?
Založil jsem si novou rubriku, ale na webu ji nevidím.
Potřebuji rychle vypnout online objednávky
Potřebovali bychom vypnout některé typy plateb a dopravy
Změna tapety, stylu a barvy písma
Zákazníkovi se nevytvořil kreditový účet, mám ho založit ručně?
Je možné nabídnout zákazníkům platbu kartou online?
Jaké je správné nastavení doménových záznamů?
Generátor objednávacího tlačítka na váš web
Funguje na systému
LiveAgent