Úvod > CMS (administrace) > Gastrobot a práce s nespokojeným zákazníkem

Gastrobot a práce s nespokojeným zákazníkem

Dovezli jste objednávku pozdě, studenou nebo připálenou a zákazník vám to v hodnocení pěkně „osolil"? Než dělat mrtvého brouka a zákazníka nechat odejít ke konkurenci, je třeba se k problému postavit čelem. 
Přímo z CMS můžete nespokojenému zákazníkovi poslat automatický e-mail s promo kódem. 
 

1. Pokud Gastrobot vyhodnotil zákazníka jako nespokojeného, informaci najdete v CMS-> Zákazníci-> Statistiky zákazníků v tabulce Nově nespokojení zákazníci.



2. Po kliknutí na jméno zákazníka se dostanete do jeho karty, kde nově přibylo tlačítko „Poslat promo kód emailem".



3. Abyste měli s omluvou co nejméně práce, její text jsme připravili za vás. Pokud není podle vašich představ, jednoduše si ho upravíte. Pak už stačí doplnit částku a datum platnosti. Jednorázový kód se vyplní automaticky a zobrazí se až zákazníkovi v e-mailu.

 


4. Posledním krokem je odeslání omluvy.
5. V kartě zákazníka ve sloupečku Události vidíte, kdy byl promo kód odeslán. A zpětně si tak můžete ověřit, zda ho zákazník použil.

Upozornění: Aby bylo možné posílat omluvné e-maily s promo kódem, je potřeba mít modul Promo kódy aktivovaný. Nikdy jste promo kódy nepoužívali? Ozvěte se nám a my vám modul zprovozníme.