Home > CMS (administrace) > Refundace nebo-li vrácení peněz z objednávky zaplacené online

Refundace nebo-li vrácení peněz z objednávky zaplacené online

Refundace se provádí u objednávky zaplacené online, která je následně stornována a zákazníkovi je potřeba vrátit peníze, nebo jakkoliv jinak utracené peníze kompenzovat.

Jak v takovém případě postupovat?

V CMS si nejprve najděte objednávku a kliknutím na „x“ ji stornujte.

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, monitor

Popis byl vytvořen automaticky

 

Zobrazí se upozornění, zda si přejete objednávku opravdu anulovat. Kliknutím na tlačítko „Anulovat objednávku“ se objednávka stornuje.

 

Automaticky se zobrazí detail objednávky a nabídne možnosti kompenzací zákazníkovi. Vyberte ten, který pro daný případ požadujete.

Obsah obrázku text

Popis byl vytvořen automaticky

 

„Vrátit peníze“

Tímto dáte pokyn k vrácení peněz zákazníkovi zpět na účet, ze kterého byla provedena platba.

Obsah obrázku text

Popis byl vytvořen automaticky

 

Pro jistotu, je potřeba vrácení peněz ještě jednou potvrdit.

Následně se Vám zobrazí potvrzení o tom, že požadavek na vrácení peněz byl přijat. V závislosti na typu banky bude částka zákazníkovi připsána v rozmezí 2-7 dní.

Obsah obrázku text

Popis byl vytvořen automaticky

 

„Jiná forma kompenzace“

Jedná se o interní formu vrácení peněz, kterou si volíte ve svém podniku. V tomto případě můžete částku za stornovanou objednávku kompenzovat pomocí voucheru, promo kódu, kreditů či hotově.

Obsah obrázku text

Popis byl vytvořen automaticky

 

U objednávky se objeví informace, že kompenzace je vyřešena jinou formou.