Refundace se provádí u objednávky zaplacené online, která je následně stornována a zákazníkovi je potřeba vrátit peníze, nebo jakkoliv jinak utracené peníze kompenzovat.
Jak v takovém případě postupovat?
V CMS si nejprve najděte objednávku a kliknutím na „x“ ji stornujte.
Zobrazí se upozornění, zda si přejete objednávku opravdu stornovat. Kliknutím na tlačítko „Stornovat objednávku“ se objednávka stornuje.
Automaticky se zobrazí detail objednávky a nabídne možnosti kompenzací zákazníkovi. Vyberte ten, který pro daný případ požadujete.
„Vrátit peníze“
Tímto dáte pokyn k vrácení peněz zákazníkovi zpět na účet, ze kterého byla provedena platba.
„Jiná forma kompenzace“
Jedná se o interní formu vrácení peněz, kterou si volíte ve svém podniku. V tomto případě můžete částku za stornovanou objednávku kompenzovat pomocí voucheru, promo kódu, kreditů či hotově.
U objednávky se objeví informace, že kompenzace je vyřešena jinou formou.