Úvod > Integrace > Proces objednávání: Z Adaptee Gastro do pokladního systému Storyous

Proces objednávání: Z Adaptee Gastro do pokladního systému Storyous

Připravili jsme pro vás návod na propojení Adaptee Gastro a pokladního systému Storyous.

Nastavení

  1. Je potřeba od Storyous získat Merchant ID a Place ID.
     
  2. V CMS Adaptee Gastro v levém menu klikněte na modul Integrace-> Storyous a vložte získané Merchant ID a Place ID.
     
  3. Teď je potřeba napárovat všechny produkty. V editaci produktu zvolte záložku Integrace a ve Storyous ID zvolte produkt, se kterým chcete spárovat. Znamená to, že vybíráte z produktů, které máte zadané ve Storyous.
     
  4. V přehledu produktů pak jednoduše zkontrolujete, zda máte napárované všechny produkty.
     

 

 

5. Pokud má produkt varianty, doporučujeme napojit i jednotlivé varianty. V editaci produktu klikněte na Cenu-> Editace varianty-> Storyous ID produktu.
 

 

6. Napojit je potřeba i přísady. Produkty-> Nastavení-> Přísady-> v editaci jednotlivých přísad napárovat Storyous ID produktu/ přísady (podle toho, zda chci k přísadě párovat produkt nebo přísadu).

7. Pokud máte vše napojené klikněte v levém menu CMS na modul Integrace-> Storyous a potvrďte, že chcete posílat objednávky do Storyous.
 

 

Objednávkový proces

1. Pokud používáte automatické vyřízení v prvním kroku se nemusíte o nic starat. V opačném případě je potřeba nejprve objednávku Nastavit jako vyřízenou.


 

2. Objednávka se následně propíše do pokladního systému Storyous na stůl s objednávkami. Objednávka bude vedena pod jménem zákazníka. V našem případě Vítek Liška.

3. Pokladní systém vás upozorní zvukovou notifikací tak, jak jste zvyklí.

4. Z tiskárny vyjede bon do kuchyně a bon pro řidiče.




3. Po kliknutí na jméno zákazníka se zobrazí detail objednávky.


 

5. Pokud je objednávka zaplacená předem pomocí platební brány, stačí objednávku potvrdit tlačítkem Vydat a automaticky vyjede také Storyous účtenka. Jiná varianta platby se nenabídne.


 

6. Pokud není objednávka zaplacená předem (bude placená u řidiče, při převzetí, stravenkami, hotově, apod.), je nutné ještě manuálně potvrdit způsob platby (tlačítko Hotově/ Kartou) v pokladním systému Storyous. Následně vyjíždí Storyous účtenka.






Na co si dát pozor?

1. Pokud má zákazník více licencí, potřebuje od Soryous Place ID k jednotlivým pobočkám.
1. Z Adaptee Gastro sice odchází informace o tom, jak zákazník chce platit. Ve Storyous je však možné vybrat pouze hotově nebo kartou.
2. Pokud si zákazník objedná přísady navíc, promítne se to i do skladu Storyous.
3. Na bonu Storyous se nezobrazují informace o odebraných surovinách. Zároveň se nepropisují do skladu Storyous.
4. Na Adaptee bonech vidíte všechny potřebné informace.
5. Stůl se musí jmenovat CD (Custom Delivery).
6. Stůl CD nejde rozdělit na osobní odběr a rozvoz.