Home > Integrace > Přímá integrace na Dáme jídlo

Přímá integrace na Dáme jídlo

Průběh objednávky
 

  1. Zákazník vytvoří objednávku na Dáme jídlo.

  2. Objednávka se propíše do Terminálu, kde je možnost ji přijmout na požadovaný čas, nebo zamítnout s tím, že restaurace nestíhá. Toto se děje i v případě, že má restaurace zapnutý automatický příjem objednávek. Objednávky z Dáme jídlo je třeba vždy přijmout ručně! Stále ale platí, že objednávky z Dáme jídlo mají na vyřízení maximálně 5 minut, jinak se automaticky stornují.

  3. Jakmile restaurace objednávku přijme, tak se zařadí do přípravy. Dále se její průběh liší podle toho, o který typ dopravy se jedná.

  • V případě osobního odběru je možné objednávku ručně nastavit jako doručenou, jinak se doručí automaticky stejně jako webové objednávky. Doručením se v Adaptee Gastro objednávka nastaví jako předaná zákazníkovi v Dáme jídlo.

  • V případě vlastního rozvozu doporučujeme objednávku označit jako převzatou řidičem/doručovanou. Následně notifikujeme Dáme jídlo. Pokud restaurace používá aplikaci Driver, objednávka se do tohoto stavu dostane jejím zařazením do rozvozu. V opačném případě je toto potřeba provést ručně v Terminálu. Pak bude následně možné objednávku nastavit jako Doručenou.

  • V případě rozvozu kurýrem Dáme jídlo je možné, ale není povinné, objednávku označit jako Připravenou. Tím se do Dáme jídlo propíše informace o tom, že je připravena k vyzvednutí kurýrem Dáme jídlo. Následně obsluha nechá systémově doručit objednávku automaticky, nebo to provede ručně.

    4. 
  • Pokud DJ objednávku z jakéhokoliv důvodu stornuje (ať už jde o automatické zrušení v případě, že se objednávka nestihne přijmout/zamítnout do 5 minut, anebo zrušení až po přijetí na žádost zákazníka), měla by se objednávka stornovat i u nás. Tady nám to může teoreticky trochu zkomplikovat nejednotnost našich akcí storno a anulace, pokud se objednávka stornuje v nějakém pokročilejším stavu.