Úvod > CMS (administrace) > Interní hodnocení zákazníků

Interní hodnocení zákazníků

Visí vám vedle terminálu seznam zákazníků, kteří nepřebírají objednávky a dostali BAN? A druhý s TOP zákazníky, kteří například dávají velká dýška?
Nyní můžete psát interní kladná ✅ i záporná ❎ hodnocení přímo k zákazníkovi do CMS. Uvidíte je jenom vy, případně obsluha.

V CMS v modulu Zákazníci rozklikněte Hodnocení zákazníků.

Vybrat si můžete buď z registrovaných zákazníků nebo můžete záznam uložit podle telefonního čísla nebo emailu. Pokud tedy přicházejí fiktivní objednávky ze stejného emailu, vše se propojí a hodnocení se vám zobrazí.

Zároveň všechna hodnocení uvidíte hned u objednávky v terminálu. Stačí kliknout na smajlíky 🙂☹️ a hned vidíte, zda se jedná o VIP zákazníka, nebo takového, který dělá falešné objednávky.